26 lutego 2013

Koncerny kosmetyczno-chemiczne wydają miliardy na reklamę

Kategoria: Archiwum newsów 2012

W rankingu 36 firm, które na rynku amerykańskim wydają na marketing i reklamę ponad miliard dolarów rocznie, stworzonym przez Business Insidera miejsce 25 zajął Unilever z kwotą 1,3 mld dolarów w 2012 roku.
 

    13 pozycja to Johnson & Johnson, który wydał 1,94 mld dolarów. L'Oréal z kwotą 2,124 mld dolarów zajął miejsce dziewiąte. Niekwestionowanym liderem okazał się Procter & Gamble, któremu wydatki reklamowe na kwotę 4,9 mld dolarów dały pierwszą pozycję w rankingu. Największy globalny reklamodawca, który na całym świecie wydaje na reklamę aż 10 mld dolarów, w Ameryce przeznaczył astronomiczną kwotę niemal 2 mld dolarów na samą reklamę telewizyjną.

Źródło: NEWSLETTER WIADOMOŚCI KOSMETYCZNYCH nr 307 (317) 2012


 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ