26 lutego 2013

Jaki jest męski świat Warsa?

Kategoria: Archiwum newsów 2012

Znamy zwycięzcę konkursu „Wars – męski świat” organizowanego przez agencję DigitalOne i platformę crowdsourcingową MillionYou.com. Pierwszą nagrodę oraz 7 tys. złotych zdobył film reklamowy zrealizowany przez Adriana Łapczyńskiego.

 

    O wyborze zdecydowało zarówno niebanalne podejście do tematu, jego artyzm, jak i profesjonalna realizacja. Dużym plusem była ciekawa lokalizacja produktu w filmie oraz sposób pokazania bohatera – młodego, aktywnego mężczyznę, bardzo tajemniczego i męskiego, który cechuje się pasją i ciekawością świata. Warto dodać, że konkurs cieszył się olbrzymim zainteresowaniem, a nagrodzony „spot” wyłoniono spośród rekordowej liczby 107 zgłoszeń.

    Niezależnie, swojego faworyta wybrali w głosowaniu internauci, którym najbardziej podobał się film „Męskie golenie" (autor Jimbo).

    Wyniki konkursu ogłoszono podczas FILMTERACTIVE FESTIVAL, który odbył się pod koniec września w Łodzi. Nagrodzone filmy dostępne są na http://www.miraculum.pl/aktualnosci/jaki-jest-meski-swiat-warsa-zobacz-nagrodzony-spot-reklamowy oraz www.millionyou.com.

    – Cieszymy się, że konkurs spotkał się z tak dużym zainteresowaniem wśród twórców-amatorów skupionych wokół platformy crowdsourcingowej MillionYou. W roku bieżącym marka Wars obchodzi 40. urodziny i spot reklamowy, pokazujący świat wartości Warsa widziany okiem młodszych użytkowników, jest dla niej najlepszym prezentem. Naszym cele było odświeżenie wizerunku marki i dotarcie do młodszych użytkowników. W przyszłości chcielibyśmy wykorzystać nagrodzony spot do działań promocyjnych dla tej marki – powiedziała Małgorzata Włodarczyk, Senior Brand Manager Miraculum

    Wars powstał w 1972 roku i był obowiązkowym, wręcz „elitarnym” kosmetykiem „każdego eleganckiego Polaka”. Przez lata produkt ewaluował pod względem wizerunku, stając się popularną marką do golenia. Aktualnie pod marką Wars dostępne są trzy linie produktowe: Classic, Fresh oraz Sport, oferujące tradycyjne kremy do golenia, wody kolońskie, płyny po goleniu, balsamy po goleniu i żele pod prysznic w trzech nutach zapachowych.

 

Źródło: informacja prasowa Miraculum S.A.

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ