Partner serwisu
07 lutego 2023

Zadbane dłonie o każdej porze roku – trwa najnowsza kampania marki Cztery Pory Roku

Kategoria: Aktualności

Trwa kampania marki Cztery Pory Roku „Zadbane dłonie o każdej porze roku” skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry. Jej celem jest zwrócenie uwagi na konieczność pielęgnacji dłoni w każdym momencie, a szczególnie w okresie zimowym, aby uniknąć przesuszeń i szorstkości. Za strategię mediową w kanałach digital oraz obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.

Zadbane dłonie o każdej porze roku – trwa najnowsza kampania marki Cztery Pory Roku

Jakość znana od pokoleń

Cztery Pory Roku to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, która od lat łączy tradycję z nowoczesnością i prostotą. Ich kultowych kremów od rąk nie trzeba nikomu przedstawiać. To klasyk, który znajduje swoje miejsce na niejednej łazienkowej półce w domach wielu Polek.

Zadbane dłonie o każdej porze roku

Dłonie są naszym narzędziem do codziennych czynności, dlatego ważne jest, aby o nie dbać przez cały rok. Niestety, często zapominamy o ich pielęgnacji, co prowadzi do suchej, pękającej i zaczerwienionej skóry. Zimą mróz i suche powietrze w ogrzewanych pomieszczeniach powodują, że dłonie szybko tracą wilgoć, co może przysparzać nam wielu problemów. Aby im zapobiec, należy zadbać o regularne nawilżanie i ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Można to zrobić, stosując odpowiednie kosmetyki do rąk. Kremy glicerynowe Cztery Pory Roku to idealny wybór, gdy dłonie wymagają porządnej dawki nawilżenia i specjalnej ochrony przez cały dzień. Szeroka gama dostępnych produktów odpowie na wszelkie potrzeby, bez względu na to, czy potrzebujemy odżywienia, wygładzenia czy też wzmocnienia płytki paznokci.

Zróżnicowane działania w sferze digital

Kampania obejmuje szereg działań dopasowanych do celów kampanii, takich jak reklamy display w aplikacjach mobilnych skierowanych do Smart Shopperów, umożliwiających przeglądanie gazetek reklamowych różnych sieci handlowych oraz tworzenie list zakupowych; reklamy zasięgowe emitowane w mediach społecznościowych do określonej grupy docelowej, czy też działania display realizowane na portalach horyzontalnych oraz wertykalnych. Docelowo prowadzone działania mają za zadanie budować wizerunek marki oraz jej rozpoznawalność w grupie docelowej – mówi Marek Śnioch (Senior Media Planner w Media Choice), który odpowiedzialny jest za działania w zakresie planowania mediów. Z kolei koordynacją projektu i kontaktem z klientem zajmuje się Sandra Łangowska-Machnik (New Business Manager).

 

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ