Partner serwisu
12 czerwca 2025

Premiery L’Oréal na VivaTech’25: L’Oréal Longevity Integrative Science™, pionierskie rolnictwo wertykalne Interstellar Lab oraz YSL Beauty Hyper Look Studio

Kategoria: Aktualności

L’Oréal na Viva Technology w Paryżu zaprezentowało nowatorskie rozwiązania oparte m.in. na AI i biotechnologii, które redefiniują pielęgnację skóry, produkcję składników i interakcje z konsumentami i konsumentkami.

Premiery L’Oréal na VivaTech’25: L’Oréal Longevity Integrative Science™, pionierskie rolnictwo wertykalne Interstellar Lab oraz YSL Beauty Hyper Look Studio

Firma podczas największych europejskich targów technologicznych pokazała swoje najnowsze innowacje, które łączą naukę i technologię, aby tworzyć bardziej spersonalizowane, inkluzywne i zrównoważone podejście do piękna. Wśród nich znalazł się przełomowy system L’Oréal Longevity Integrative Science™ – nowatorskie podejście zaprojektowane, aby eliminować główne przyczyny biologicznego starzenia się skóry. L’Oréal przedstawił także technologię upraw prowadzonych w sposób wertykalny stworzoną we współpracy z Interstellar Lab, wykorzystującą sztuczną inteligencję do nowoczesnej produkcji roślin, z których wytwarzane są składniki kosmetyczne. Dopełnieniem jest YSL Beauty Hyper Look Studio, umożliwiające odtwarzanie najmodniejszych makijażowych stylizacji w rozszerzonej rzeczywistości, oraz L’Oréal Paris Beauty Genius – inteligentny asystent AI zintegrowany z aplikacją WhatsApp, który ma na celu zacieśnianie relacji z konsumentkami i konsumentami.

Jako lider innowacji w branży beauty wkraczamy w kolejne, nowe obszary piękna, łącząc siły z  wyjątkowymi partnerami z różnych dziedzin. Wspólnie z ekspertkami i ekspertami L’Oréal, tworzymy dziś technologie, które odpowiadają na niezaspokojone dotąd potrzeby i pragnienia naszych konsumentek oraz konsumentów – mówi Barbara Lavernos, wiceprezeska L’Oréal Groupe odpowiedzialna za badania, innowacje i technologie. – Tegoroczna edycja VivaTech to nasza najbardziej ambitna prezentacja do tej pory. Jest pełna rozwiązań, które dziś odpowiadają na potrzeby przyszłości: w zakresie długowieczności, zrównoważonego rozwoju, troski o konsumenta, po kreatywne usługi. To zapowiedź nowej ery piękna, w której technologia odkrywa bardzo ważną rolę.

Technologie zmieniają każdy aspekt życia naszych konsumentów i konsumentek – dodaje Asmita Dubey, dyrektorka ds. cyfrowych i marketingu w L’Oréal Groupe. – Przełomowe technologie, takie jak AI, Gen AI czy Agentic AI na nowo definiują oczekiwania i całkowicie przekształcają sposób, w jaki doświadczamy świata beauty. Dlatego naszym celem jest tworzenie angażujących doświadczeń, które łączą kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi.

Szczególną rolę w tej transformacji odgrywa ekosystem L’Oréal Open Innovation, który firma zaprezentowała podczas VivaTech 2025. To unikalny model współpracy, który łączy know-how wewnętrznych zespołów badawczo-rozwojowych, technologicznych i cyfrowych z przełomowymi rozwiązaniami rozwijanymi przez startupy oraz liderów z obszaru biotechnologii, nauki i nowych technologii. Efektem tej synergii jest portfolio innowacji, które obejmuje premiery prezentowane na VivaTech, jak i zaawansowane rozwiązania już dostępne na rynku – zarówno dla konsumentów, jak i dla całej branży.

Personalizacja i długowieczność – co nowego L’Oréal zaprezentował na VivaTech?

Nowość: L’Oréal Longevity Integrative Science™ – to nowatorskie podejście wykorzystuje nowoczesną technologię, która w połączeniu z wiedzą o skórze zamiast tylko korygować skutki starzenia – zapobiega im u źródła. Istotnym narzędziem w tym procesie jest Wheel of Longevity od L’Oréal, które pozwala zrozumieć biologiczne starzenie skóry. Z pomocą naszej autorskiej platformy Longevity AI Cloud™ urządzenie analizuje dziewięć powiązanych ze sobą cech starzenia, odkrywając ich wpływ na kondycję skóry.

Nowość: Lancôme Cell BioPrint – we współpracy z NanoEntek powstało przenośne urządzenie diagnostyczne oparte na nauce o długowieczności. Konsumenci i konsumentki mogą dzięki niemu sprawdzić, w jakim tempie starzeje się ich skóra i dowiedzieć się, jakie kosmetyki mogą pomóc „odmłodzić” ją biologicznie.

Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER – domowe urządzenie nowej generacji do pielęgnacji skóry zaprojektowane tak, aby zwiększać przenikanie preparatów do warstwy rogowej naskórka. Wspiera działanie serum Rénergie H.C.F. Triple i pozwala osiągnąć wysokie rezultaty bez wychodzenia z domu, co potwierdzono w badaniach klinicznych. Urządzenie wyposażone jest w opatentowaną technologię nanochipu z 400 ultradokładnymi nanoigiełkami, które bezboleśnie i bez konieczności rekonwalescencji tworzą na skórze niewidoczne mikrokanaliki.

Nowość: Technologia pionowego rolnictwa BioPods od Interstellar Lab, która – dzięki sztucznej inteligencji – umożliwia kontrolowaną uprawę składników roślinnych. Efekt: mniejsze zużycie wody i energii, stała jakość plonów i większa wydajność produkcji surowców do kosmetyków.

Nowość: Osmobloom™ - przełomowa technologia wychwytywania zapachu z powietrza, opracowana z Cosmo International Fragrances. Umożliwia pozyskiwanie aromatu kwiatów bez ich niszczenia – także tych, których zapachu wcześniej nie dało się naturalnie uchwycić. To właśnie Osmobloom™ odpowiada za nutę tuberozy w zapachu „Private Talk” od Valentino Beauty.

AirLight Pro od L’Oréal Professionnel – innowacyjna suszarka stworzona z firmą Zuvi, łącząca powietrze, ciepło i – po raz pierwszy – światło podczerwone, które precyzyjnie odparowuje cząsteczki wody. Efekty: do 21% szybsze suszenie, do 55% więcej nawilżenia i do 19% niższe zużycie energii.

Nowość: L’Oréal Paris Beauty Genius na WhatsApp –  L’Oréal Paris wkrótce udostępni Beauty Genius na WhatsApp. Jest to osobisty asystent piękna, działający przez całą dobę i oparty na technologii Agentic AI. Narzędzie zredefiniuje sposób, w jaki konsumenci odkrywają, rozumieją i nawiązują kontakt z kosmetykami. Dzięki tej współpracy dostępne będą szeroko dostępne spersonalizowane porady za pośrednictwem najczęściej używanej aplikacji do przesyłania wiadomości na świecie.

Nowość: La Roche-Posay Spotscan+Coach – stworzony we współpracy z dermatologami, to aplikacja do coachingu dedytkowana osobom zmagającym się z trądzikiem, która łączy zaawansowaną analizę skóry opartą na sztucznej inteligencji, spersonalizowane rutyny pielęgnacyjne i wsparcie emocjonalne. Dzięki partnerstwu z Calm, wiodącą aplikacją do poprawy zdrowia psychicznego, użytkownicy LRP Spotscan+Coach będą mieli dostęp do prowadzonych medytacji, ćwiczeń oddechowych, narzędzi do poprawy snu i innych profesjonalnych treści od ekspertów. Wszystko to ma na celu redukcję stresu i osiągnięcie całościowego dobrostanu, zwracając uwagę na psychiczne skutki trądziku.

Nowość: Noli („No one like I”) – to pierwsza w swoim rodzaju, wielomarkowa platforma – marketplace napędzany sztuczną inteligencją – założona i wspierana przez Grupę L’Oréal, która na nowo definiuje sposób, w jaki ludzie odkrywają i kupują produkty beauty. Noli działa jak cyfrowy doradca urody – wykorzystuje zaawansowaną diagnostykę AI oraz narzędzia oparte na ponad milionie skanów oraz analizie tysięcy formuł kosmetycznych, aby rozszyfrować indywidualny profil urody każdego użytkownika lub użytkowniczki i dopasować do nich rekomendacje produktowe dostarczane prosto pod drzwi.

Nowość: Agentic Consumer Care – narzędzie, które zrewolucjonizuje przyszłość obsługi klientów w branży kosmetycznej. Dzięki generatywnemu rozwiązaniu AI od Salesforce, L'Oréal ulepsza codzienną pracę przedstawicieli obsługi klienta, uwalniając ich od rutynowych zadań, aby wzmocnić interakcje międzyludzkie, a nie je zastąpić. Celem firmy jest nawiązanie głębszych, bardziej spersonalizowanych relacji z większą liczbą konsumentów i konsumentek.

Nowość: YSL Beauty Hyper Look Studio – to miejsce, gdzie media społecznościowe spotykają się z makijażowym kunsztem YSL – przestrzeń, która łączy świat YSL Beauty z technologią nowej generacji. YSL Beauty Hyper Look Studio zaprasza użytkowników do wyboru popularnego trendu urodowego z bieżącego zestawu wyselekcjonowanych treści społecznościowych, co pozwala na unikalną, wirtualną metamorfozę.

CreAltech – to laboratorium tworzenia treści urodowych L’Oréal, które wspiera kreatywność zespołów marketingowych i redakcyjnych dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. Dzięki modułowemu ekosystemowi modeli, specjalistycznej wiedzy, technologii i partnerów - w tym Google, Adobe i OMI - CreAltech umożliwia marketerom generowanie tysięcy unikalnych grafik, tekstów i filmów zgodnych z marką na różne platformy i dla szerokiej, globalnej publiczności.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ