Partner serwisu
04 listopada 2020

PepsiCo, BNP Paribas, Olx, Aviva, L’Oréal w raporcie „Wygrać z wirusem”

Kategoria: Aktualności

Pożądane odbicie od kryzysu symbolizuje litera „V”. Analizy mówią, że w dużej części odpowiada za to biznes w wymiarze mikro i makro. Agencja Schulz brand friendly zaprosiła do współpracy ekspertów z różnych branż – tak powstał raport „Wygrać z wirusem”.

PepsiCo, BNP Paribas, Olx, Aviva, L’Oréal w raporcie „Wygrać z wirusem”

Z wirusem COVID-19 łatwo nie wygramy. Jednak wspólnie możemy przezwyciężyć wywołane przez niego zniechęcenie, ograniczenia czy konsumencki marazm” – komentuje Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz brand friendly.

Wzrost e-commerce

Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager w PepsiCo, Central Europe and Greater Balkans, pisze, że: „atuty jak bezdotykowe dostawy, brak kontaktu z innymi kupującymi, brak konieczności stania w kolejkach oraz precyzyjny czas dostawy pozycjonują e-grocery jako bezpieczny kanał, kojarzący się nie tylko z wygodą, ale przede wszystkim z zaufaniem”.

Cyfrowa rewolucja

Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas, przygląda się cyfryzacji i zmianie nawyków. „Innowacyjność musi iść w parze z bezpieczeństwem, tak ważnym w cyfrowym świecie. Dziś to też kwestia bezpieczeństwa zdrowotnego”.

Lojalność

W swoim artykule dr Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, porusza kwestię biznesowej elastyczności. „Nauczyliśmy się, aby w niestandardowych czasach działać nieszablonowo, jednoczyć się w walce z nierównym przeciwnikiem, z otwarciem na potrzeby drugiej strony”.

Wielcy razem z małymi

Donata Wolińska, chief marketing officer w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, twierdzi, że: „aktywne reagowanie na wyzwania współczesnego świata stanowi test odpowiedzialności i wrażliwości”. Podobnej tematyki dotyka Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX, pisząc o wspieraniu małych biznesów.

Kreatywna perspektywa

Z kolei Marcin Gaworski, współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, podkreśla: „wygramy, jeśli będziemy silni psychicznie, a nasze marki będą komunikowały się w sposób transparentny, angażujący i ważny dla konsumentów”.

 

 

 

źródło: Schulz brand friendly
fot. 123rf/zdjęcie ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ