PepsiCo, BNP Paribas, Olx, Aviva, L’Oréal w raporcie „Wygrać z wirusem”
Pożądane odbicie od kryzysu symbolizuje litera „V”. Analizy mówią, że w dużej części odpowiada za to biznes w wymiarze mikro i makro. Agencja Schulz brand friendly zaprosiła do współpracy ekspertów z różnych branż – tak powstał raport „Wygrać z wirusem”.

Z wirusem COVID-19 łatwo nie wygramy. Jednak wspólnie możemy przezwyciężyć wywołane przez niego zniechęcenie, ograniczenia czy konsumencki marazm” – komentuje Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz brand friendly.
Wzrost e-commerce
Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager w PepsiCo, Central Europe and Greater Balkans, pisze, że: „atuty jak bezdotykowe dostawy, brak kontaktu z innymi kupującymi, brak konieczności stania w kolejkach oraz precyzyjny czas dostawy pozycjonują e-grocery jako bezpieczny kanał, kojarzący się nie tylko z wygodą, ale przede wszystkim z zaufaniem”.
Cyfrowa rewolucja
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas, przygląda się cyfryzacji i zmianie nawyków. „Innowacyjność musi iść w parze z bezpieczeństwem, tak ważnym w cyfrowym świecie. Dziś to też kwestia bezpieczeństwa zdrowotnego”.
Lojalność
W swoim artykule dr Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, porusza kwestię biznesowej elastyczności. „Nauczyliśmy się, aby w niestandardowych czasach działać nieszablonowo, jednoczyć się w walce z nierównym przeciwnikiem, z otwarciem na potrzeby drugiej strony”.
Wielcy razem z małymi
Donata Wolińska, chief marketing officer w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, twierdzi, że: „aktywne reagowanie na wyzwania współczesnego świata stanowi test odpowiedzialności i wrażliwości”. Podobnej tematyki dotyka Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX, pisząc o wspieraniu małych biznesów.
Kreatywna perspektywa
Z kolei Marcin Gaworski, współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, podkreśla: „wygramy, jeśli będziemy silni psychicznie, a nasze marki będą komunikowały się w sposób transparentny, angażujący i ważny dla konsumentów”.
Komentarze