Partner serwisu
18 czerwca 2020

Branża odpowiada na potrzeby konsumentów

Kategoria: Aktualności

Jeśli chodzi o przyszłość polskiej branży beauty, jestem przekonana, że odpowiadamy na potrzeby konsumentów. Sytuacja pokazała, że rodzime firmy kosmetyczne są elastyczne i błyskawicznie dostosowały się do wyzwań rynku. W naszym portfolio również, niemal z dnia na dzień, pojawiła się szeroka oferta produktów antybakteryjnych i antywirusowych. Nasi klienci mają do nas zaufanie i doceniają skuteczność naszych produktów. Trendem, zarówno w Polsce, jak i na świecie, będzie większy nacisk na higienę ciała przy wzroście zainteresowania produktami ekonomicznymi – mówi Doroa Soszyńska, współwłaścicielka Oceanic i L’biotica.

Branża odpowiada na potrzeby konsumentów

Polki są bardzo rozsądne. Myślę, że w trudnej sytuacji rynkowej, w której się znaleźliśmy, w obliczu utraty poczucia stabilizacji, kobiety ostrożniej podejdą do wydatków. Planując zakupy, skupią się na kosmetykach pierwszej potrzeby i tych nieco tańszych. O wyborze kosmetyków zadecydują czysto praktyczne względy.

W obecnym czasie ogromną szansę mają produkty ukierunkowane na home spa. Z obawy przed wirusem, chętniej zajmiemy się pielęgnacją ciała i włosów w domu zamiast w gabinecie kosmetycznym czy u fryzjera. Oferta do pielęgnacji domowej jest bardzo bogata i na naprawdę profesjonalnym poziomie. Dzięki niej nawet w tak trudnej sytuacji Polki będą równie zadbane.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ