14 lutego 2020

Które artykuły były przez Was najchętniej czytane w 2019 roku?

Kategoria: Z życia branży

Przedstawiamy 10 artykułów, które cieszyły się największym zainteresowaniem czytelników portalu kierunekkosmetyki.pl w 2019 roku.

Które artykuły były przez Was najchętniej czytane w 2019 roku?

Witamina C uznawana jest za witaminę młodości i cieszy się niezwykłą popularnością wśród półproduktów dodawanych do kosmetyków. Jej skuteczność uzależniona jest przede wszystkim od stężenia w danym produkcie. Jak stosować preparaty z witaminą C i w jaki sposób wzmacniać jej działanie innymi składnikami, aby uzyskać spektakularne efekty w pielęgnacji skóry?

Kosmetyki wegańskie to zdaniem wielu przyszłość rynku. - Rośliny mają ogromny potencjał, szczególnie jeśli chodzi o pielęgnację. Dobrze, aby nie istniało zapotrzebowanie na substancje pozyskiwane z cierpienia zwierząt. Świadomość ludzi rośnie i trzeba ją zaspokajać – mówią założyciele marki TRAWIASTE, Jarosław i Laura Całko.

Chociw to mała wieś w Polsce położona w województwie łódzkim. To tutaj, w strefie czystej ekologicznie, działa zakład produkcyjny firmy Elfa Pharm, który powstał na bazie infrastruktury zakładu farmaceutycznego.

Kosmetyki zaczęła tworzyć dla siebie, z potrzeby, do walki z niedoskonałościami własnej skóry. – Testowałam, mieszałam różne oleje. Po roku stwierdziłam, że mam swojego świętego Graala. Pieniądze przeznaczone na mieszkanie we Wrocławiu zainwestowaliśmy wraz z mężem w biznes i dzisiaj nie żałujemy – mówi Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka i dyrektor kreatywny marki Resibo.

Clarena serdecznie zaprasza na wiosenną edycję Ogólnopolskich Sympozjów Kosmetycznych, podczas których nastąpi wielka premiera Algaplant Peel – algowo-ziołowego peelingu do głębokiej eksfoliacji naskórka. Ponadto zaprezentowane zostaną inne nowości: zeolitowe kosmetyki podologiczne z nową frezarką Rubica – Podogenius, semipermanentna pigmentacja skóry twarzy – Meso Shine BB oraz rewitalizacja dłoni 3-fazowym usieciowanym kwasem hialuronowym. Sympozja odbędą się w 22 miastach Polski w terminach od 16 marca do 7 kwietnia.

– W panteonie bóstw słowiańskich występuje bogini Mokosz, opiekunka kobiecych czynności, plonów, ziemi, natury, wody. To jej darów używamy do produkcji naszych kosmetyków, dlatego wybraliśmy ją na patronkę – mówi Anna Rutkowska-Didiuk, która wraz z Anną Didiuk stworzyła markę kosmetyków naturalnych Mokosh.

Olej morigna pierwsza do Polski sprowadziła Zofia Pinchinat-Witucka, założycielka marki Creamy. Podczas poszukiwań na Haiti poznała dwie dziewczyny, które założyły plantację tego drzewa. Nie wszystkie oleje moringa pozyskiwane na świecie mają ten sam wygląd. - Jesteśmy bardzo ciekawe przyczyn tej odmienności. Dlatego już zaczęłyśmy we współpracy z naszymi partnerkami z Haiti pierwsze badania by odkryć wszystkie tajemnice oleju moringa z Haiti - mówi założycielka Creamy.

Mieszkanki krajów arabskich po depilacji stosują olejek mrówkowy, który zapobiega wrastającym włoskom. Jego działanie polega na wniknięciu do cebulek włosów i hamowaniu ich odrastania. Poza tym tonizuje i łagodzi skórę, nawet wrażliwą.

To trzy filary, na których prezes Clareny – Patricia Popławska – zbudowała firmę produkującą kosmetyki profesjonalne i specjalistyczny sprzęt zabiegowy marki Rubica.

– Jestem zwariowaną idealistką i na pewno przekłada się to na jakość kosmetyków, które projektuję. Mam pełną świadomość, że z naszej pracowni przy Puszczy Niepołomickiej idą one w świat, stając się wizytówką bliskich nam wartości oraz wiedzy, którą chcemy się dzielić – mówi Joanna Hołuj, właścicielka firmy IOSSI.

 

fot. 123rf.com/ zdjęcie ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ