Partner serwisu
21 listopada 2019

Które artykuły były przez Was najchętniej czytane w III kwartale?

Kategoria: Z życia branży

Przedstawiamy 10 artykułów, które cieszyły się największym zainteresowaniem czytelników portalu kierunekkosmetyki.pl w III kwartale 2019 roku.

Które artykuły były przez Was najchętniej czytane w III kwartale?

Witamina C uznawana jest za witaminę młodości i cieszy się niezwykłą popularnością wśród półproduktów dodawanych do kosmetyków. Jej skuteczność uzależniona jest przede wszystkim od stężenia w danym produkcie. Jak stosować preparaty z witaminą C i w jaki sposób wzmacniać jej działanie innymi składnikami, aby uzyskać spektakularne efekty w pielęgnacji skóry?

Kosmetyki wegańskie to zdaniem wielu przyszłość rynku. - Rośliny mają ogromny potencjał, szczególnie jeśli chodzi o pielęgnację. Dobrze, aby nie istniało zapotrzebowanie na substancje pozyskiwane z cierpienia zwierząt. Świadomość ludzi rośnie i trzeba ją zaspokajać – mówią założyciele marki TRAWIASTE, Jarosław i Laura Całko.

– W panteonie bóstw słowiańskich występuje bogini Mokosz, opiekunka kobiecych czynności, plonów, ziemi, natury, wody. To jej darów używamy do produkcji naszych kosmetyków, dlatego wybraliśmy ją na patronkę – mówi Anna Rutkowska-Didiuk, która wraz z Anną Didiuk stworzyła markę kosmetyków naturalnych Mokosh.

Olej morigna pierwsza do Polski sprowadziła Zofia Pinchinat-Witucka, założycielka marki Creamy. Podczas poszukiwań na Haiti poznała dwie dziewczyny, które założyły plantację tego drzewa. Nie wszystkie oleje moringa pozyskiwane na świecie mają ten sam wygląd. - Jesteśmy bardzo ciekawe przyczyn tej odmienności. Dlatego już zaczęłyśmy we współpracy z naszymi partnerkami z Haiti pierwsze badania by odkryć wszystkie tajemnice oleju moringa z Haiti - mówi założycielka Creamy.

Jak często zmieniać maskarę do rzęs?

Maskara jest jednym z najczęściej kupowanych produktów do makijażu. Wiele z nas twierdzi, że nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez jej nałożenia! Nic w tym dziwnego – przecież długie i pogrubione rzęsy podkreślają spojrzenie, sprawiają że oczy wydają się większe i bardziej wyraziste.

Eteryczny wymiar naturalnych kosmetyków... rozmowa z właścicielką marki IOSSI

– Jestem zwariowaną idealistką i na pewno przekłada się to na jakość kosmetyków, które projektuję. Mam pełną świadomość, że z naszej pracowni przy Puszczy Niepołomickiej idą one w świat, stając się wizytówką bliskich nam wartości oraz wiedzy, którą chcemy się dzielić – mówi Joanna Hołuj, właścicielka firmy IOSSI.

– Przywiązujemy dużą wagę do zapachu naszych kosmetyków. W 2011 r., gdy zaczęliśmy działalność, byliśmy jedyną marką, która miała pachnące kosmetyki. Na rynku dominowały wówczas raczej te bezzapachowe. Stosujemy głównie olejki eteryczne, więc zapachy naszych kosmetyków są również pochodzenia naturalnego – mówi Anna Wasilewska, twórczyni i właścicielka firmy Orientana.

Kosmetyki w szklanych słoikach, opakowania łatwe w recyklingu, naturalny skład produktów do pielęgnacji... Otrzymaliśmy piękne zdjęcia od kilku firm produkujących i sprzedających kosmetyki naturalne. Dziękujemy!!!

Kosmetyki zaczęła tworzyć dla siebie, z potrzeby, do walki z niedoskonałościami własnej skóry. – Testowałam, mieszałam różne oleje. Po roku stwierdziłam, że mam swojego świętego Graala. Pieniądze przeznaczone na mieszkanie we Wrocławiu zainwestowaliśmy wraz z mężem w biznes i dzisiaj nie żałujemy – mówi Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka i dyrektor kreatywny marki Resibo.

Właśnie ruszyły zapisy do 12. edycji „Gabinetów USG z Różową Wstążką”. W październiku kobiety z całej Polski będą mogły skorzystać z 10 000 dofinansowanych badań USG piersi. Dla gabinetów wykonujących takie badania to możliwość włączenia się do ogólnopolskiej, prestiżowej kampanii podnoszącej świadomość tego, jak ważna w walce z nowotworem jest profilaktyka. Tegoroczna akcja prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum i portalem ZnanyLekarz.pl.

fot. 123rf.com/ zdjęcie ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ