Communication Unlimited rozpoczyna sezon świąteczny w sieci Super-Pharm
Ruszyła świąteczna kampania sieci Super-Pharm prowadzona pod hasłem „Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie”.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z siecią Super-Pharm od 17 lat.
Hasło kampanii mówi o pięknie i zdrowiu - te dwie wartości wyróżniają markę Super-Pharm na polskim rynku i zgodnie z tą zasadą od lat komponujemy asortyment naszych sklepów. - mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager, Super-Pharm Poland.
Przypomnienie konsumentom DNA marki to strategiczna decyzja. Cieszę się, że w komunikacji podkreślamy unikalną obietnicę, jaką Super-Pharm od lat składa w haśle pozycjonującym: „Recepta na piękno. Recepta na zdrowie”. Z naszego doświadczenia wynika, że to pozycjonowanie przynosi świetne rezultaty. - dodaje Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny, Communication Unlimited.
Kampania obejmuje komunikację w prasie, na nośnikach zewnętrznych, w internecie oraz materiały w sklepach i folder. Potrwa do 24.12.2018.
Komentarze