Partner serwisu
01 października 2018

Jakie artykuły były przez Was najchętniej czytane w III kwartale?

Kategoria: Aktualności

Przedstawiamy 10 artykułów, które cieszyły się największym zainteresowaniem czytelników portalu kierunekkosmetyki.pl w III kwartale 2018 roku.

Jakie artykuły były przez Was najchętniej czytane w III kwartale?

Choć toksyna botulinowa kojarzona jest przede wszystkim z zabiegami odmładzającymi i redukcją powstających z upływem czasu zmarszczek to w rzeczywistości ma zdecydowanie więcej zastosowań. Z czym jeszcze skutecznie radzi sobie botoks?

Pozbycie się nieestetycznego cellulitu jest trudne. Problem powraca w wakacje, gdy w strojach kąpielowych eksponujemy mniej lubiane części ciała. Na ratunek przybywa ICOONE laser! Jakich efektów możemy spodziewać się po tej metodzie? Dosłownie spektakularnych!

Z powodu nasilającego się zjawiska nieprawidłowej pigmentacji skóry przemysł kosmetyczny nieustannie poszukuje środków efektywnych w likwidowaniu tego typu dysfunkcji. Stosowane w preparatach kosmetycznych i farmaceutycznych składniki wybielające muszą eliminować lub ograniczać, najczęściej poprzez hamowanie procesu melanogenezy, ilość tworzonego pigmentu.

Cienie pod oczami to zmora wielu kobiet oraz mężczyzn. Często nie jest w stanie ich zakryć nawet pełny makijaż. Do tej pory nie było rozwiązania, które pozwoliłoby skutecznie pozbyć się cieni. W końcu jednak tym problemem postanowili zająć się specjaliści od makijażu permanentnego i to właśnie dzięki niemu cienie staną się niewidoczne. O tej zupełnej nowości na rynku opowiada Żaneta Stanisławska, ekspert branży beauty, wykładowczyni, trenerka makijażu permanentnego, właścicielka sieci szkół Broadway Beauty.

Osteoporoza to jedna z najczęstszych chorób osób w wieku podeszłym, która zdecydowanie częściej dotyka kobiety niż mężczyzn. Zwykle przebiega bezobjawowo, dlatego nazywana jest „złodziejem kości”, „cichą epidemią” czy „tykającą bombą”. Na osteoporozę cierpi już ponad 75 500 000 pacjentów w Europie, USA i Japonii, w samej Polsce szacowana liczba chorych to ok. 2 858 540[1], a powikłania tej choroby są jednymi z najczęstszych przyczyn zgonów w krajach rozwiniętych.

ARGAN DRY SHAMPOO Olej arganowy z Marocco, CHARCOAL DRY SHAMPOO Oczyszczający węgiel drzewny Citrus Oili COCONUT DRY SHAMPOO Olej kokosowy Monoi, to wyjątkowo przydatne kosmetyki zarówno w podróży jak i na co dzień. Suchy szampon jest niezastąpiony, kiedy chcesz szybko przywrócić włosom świeży wygląd, a nie masz czasu czy możliwości by je umyć.

Słońce jest niezbędne do życia. W małych dawkach korzystnie wpływa na nastrój i może być doskonałym lekarstwem na niektóre formy depresji sezonowej. Wspiera też syntezę witaminy D, która jest niezbędna do odkładania się wapnia w naszych kościach. Aby wykorzystać to dobroczynne działanie, wystarczy 15 minut pobytu na słońcu dziennie. Jednak zbyt duża dawka promieni słonecznych i niewystarczająca ochrona szkodzi naszej skórze – przyczynia się do przedwczesnego starzenia oraz zwiększa ryzyko wystąpienia nowotworów. Linia IMMUN SUN od marki KLAPP Cosmetics to niezwykle skuteczna ochrona przeciwsłoneczna do twarzy i ciała o wysokim,fotostabilnym zabezpieczeniu przed promieniowaniem UVA i UVB SPF 50.

Przyczyniają się do prawidłowego widzenia, właściwej pracy mózgu oraz poprawnej pracy serca. Dodatkowo wykazują działanie przeciwzapalne, zmniejszają ryzyko miażdżycy oraz nadciśnienia tętniczego, depresji, demencji i alergii. Naturalnie mowa o kwasach Omega 3, których nie może zabraknąć w naszej codziennej diecie. Jeśli nie jesteśmy miłośnikami ryb i owoców morza Noble Pharma proponuje nam Omega 3 Plus przygotowane w zgodzie z zaleceniami WHO z małych rybek Ameryki Południowej zwanych Anchois.

– Transparentność, rzetelność, otwartość – tym się kierujemy i te wartości cenią nasi klienci. Nie chcemy kusić opakowaniem, a nauczyć konsumenta, żeby sięgał głębiej i żeby dowiedział się, co to za kosmetyk, jakie ma działanie i dlaczego warto go używać – o budowaniu firmy i relacji z klientami opowiada Joanna Draniak-Kicińska, prezes zarządu Bandi Cosmetics.

Brak parabenów, silikonów, detergentów, surowców z roślin genetycznie modyfikowanych i sztucznych barwników sprawia, że ekokosmetyki zyskują coraz większe uznanie konsumentów. Sięga po nie 25 proc. klientów, częściej kobiety – blisko 40 proc. Kosmetyki naturalne stanowią kilka procent rynku kosmetycznego w Polsce, jednak ze względu na silny trend slow life ich sprzedaż stale rośnie. Choć do Europy Zachodniej sporo nam jeszcze brakuje, to patrząc na ilość ekologicznych targów czy restauracji wege, szybko będziemy ją gonić – podkreślają eksperci.

fot. 123rf.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ