III Konferencja Naukowo-Techniczna „PRZEMYSŁ KOSMETYCZNY 2011”

Kategoria: III Konferencja Naukowo-Techniczna „PRZEMYSŁ KOSMETYCZNY 2011”

 Listopadowa konferencja „PRZEMYSŁ KOSMETYCZNY” organizowana przez BMP Sp. z o.o. cieszy się coraz większą popularnością. W dniach 23-24 listopada 2011 w Rawie Mazowieckiej odbyła się III edycja wydarzenia. Po raz kolejny gościliśmy przedstawicieli krajowych zakładów kosmetycznych, instytucji branżowych oraz firm oferujących produkty i usługi dla przemysłu.

III Konferencja Naukowo-Techniczna „PRZEMYSŁ KOSMETYCZNY 2011”

   Kosmetyki w roli głównej

   

Soraya i Dermika razem

W 16 lat po powstaniu Sorai 100% jej udziałów nabył Cederroth AB - międzynarodowy koncern farmaceutyczno-kosmetyczny specjalizujący się w produktach do higieny i opieki zdrowotnej. Jest to firma z ponad stuletnią tradycją. Większość swoich produktów wytwarza we własnych fabrykach w Szwecji, Danii, Polsce i Hiszpanii. Obecnie w portfolio posiada 72 marki. W październiku 2010 roku do koncernu dołączyła Dermika - czołowa marka polskich kosmetyków ekskluzywnych, stworzona przez założycielkę Sorai.

Tradycją konferencji organizowanych przez BMP jest pełnienie roli Honorowego Gospodarza przez nowoczesny zakład z danej branży. W przypadku konferencji „PRZEMYSŁ KOSMETYCZNY” mieliśmy zaszczyt współpracować z firmą Cederroth Polska S.A., właścicielem marek Soraya oraz Dermika. W przygotowanie imprezy czynnie zaangażował się również partner wydarzenia – Avon Operations Poland Sp. z o.o. 

 Otwarcie konferencji
    Uroczyste otwarcie konferencji miało miejsce w Rawie Mazowieckiej w hotelu Ossa, gdzie wykłady prezentujące profile firmy przedstawili: Jarosław Cybulski – dyrektor generalny regionu Europy Środkowo-Wschodniej Cederroth Polska S.A. oraz Jerzy Glinkowski – dyrektor generalny Avon Operations Poland Sp. z o.o. 

 Program
    Program konferencji podzieliliśmy na IV sesje wykładowe. W ich trakcie prezentowano referaty związane z nowoczesną branżą kosmetyczną. Odbyła się sesja techniczna poświęcona maszynom i urządzeniom.  Dyskutowano o pakowaniu, znakowaniu oraz logistyce kosmetyków. Poruszono również kwestie aspektów regulacji prawnych dla producentów.
    Czas na zaprezentowanie swojej oferty mieli także najwięksi dostawcy urządzeń, technologii i rozwiązań skierowanych dla przemysłu kosmetycznego.

6 milionów konsultantek

 Avon jest nie tylko największą firmą sprzedaży bezpośredniej na świecie, ale również jedyną, której obroty przekraczają 10 miliardów dolarów. Sprzedaż ta opiera się na 6,2 milionach konsultantek będących samodzielnymi przedsiębiorcami, które sprzedają produkty ponad 300 milionom klientek.

 Firma jest obecna na wszystkich kontynentach, oferując produkty w ponad 100 krajach. Ma kilkanaście własnych fabryk kosmetyków, z których druga co do wielkości znajduje się w Garwolinie i szereg centrów dystrybucyjnych, tzw. branchy (jeden z nich w Garwolinie).

W Polsce Avon obecny jest od 1992 roku i składa się z trzech spółek - Avon Cosmetics Polska z siedzibą w Warszawie, Avon Operations Polska z powstałą w 1997 roku fabryką w Garwolinie (zatrudniającą ponad 2000 osób, na terenie której znajduje się Centrum Dystrybucji obsługujące ponad 30 rynków na świecie) oraz z Centrum Finansowego utworzonego w 2005 roku.

Uroczysta gala
    Wiele rozmów kontynuowano w kuluarach i na stoiskach wystawienniczych. Doskonałą okazją do bezpośrednich kontaktów okazała się uroczysta kolacja połączona z galą Przemysłu Kosmetycznego. Uświetnił ją występ Roberta Janowskiego, który zaprezentował nowe wykonanie znanych i lubianych utworów muzycznych.
    W trakcie wieczoru wręczyliśmy pamiątkowe statuetki dla wszystkich, którzy  czynnie zaangażowali się w organizację konferencji. Jeszcze raz chcielibyśmy podziękować przybyłym gościom oraz – w sposób szczególny – firmom i instytucjom, które pomogły w przygotowaniu i przeprowadzeniu imprezy: firmie Cederroth Polska S.A. – Honorowemu Gospodarzowi oraz firmie Avon Operations Poland Sp. z o.o. – partnerowi wydarzenia, instytucjom patronującym: Wyższej Szkole Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia, Polskiemu Towarzystwu Kosmetologów, Polskiemu Stowarzyszeniu Kosmetyków i Środków Czystości „Czyste Piękno”, Stowarzyszeniu Na Rzecz Rozwoju Kosmetologii „Przyjazna Kosmetyka”, Związkowi Pracodawców-Wystawców Kosmetyki Profesjonalnej, Polskiej Izbie Opakowań oraz Instytutowi Logistyki i Magazynowania, a także sponsorowi - firmie Trade&Consult.

* * *

     III Konferencja Naukowo-Techniczna „Przemysł Kosmetyczny 2011” przeszła już do historii. Zapewne jeszcze długo będą trwały dyskusje i podsumowania. Mimo to już dziś chcielibyśmy Państwa zaprosić na przyszłoroczną konferencję kosmetyczną. Jesteśmy pewni, że będzie ona równie interesująca jak tegoroczne wydarzenie i w pełni spełni Państwa oczekiwania. Do zobaczenia.

 

Honorowy Gospodarz Partner Sponsor    

   
         
Honorowy Patronat:

Stowarzyszenie Na Rzecz Kosmetologii "Przyjazna Kosmetyka"

Polskie Towarzystwo Kosmetologów

Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości

         
Patronat naukowy: Patronat medialny:

         
Organizator        

       
         

 

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ