Partner serwisu
28 stycznia 2022

Linia do pielęgnacji ciała Hebe Cosmetics laureatem Najlepszego Produktu 2022

Kategoria: Aktualności

Już po raz 11. instytut badawczy GfK Polonia zapytał konsumentów o opinie na temat sprzedażowych premier 2022 roku. Zbadane zostały produkty spożywcze, chemiczne i kosmetyczne. Na liście zwycięzców tej ostatniej kategorii, znalazły się produkty do pielęgnacji ciała z linii Hebe Cosmetics.

Linia do pielęgnacji ciała Hebe Cosmetics laureatem Najlepszego Produktu 2022

Badanie instytutu objęło 240 produktów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych podzielonych na 43 kategorie wprowadzone na rynek w okresie od 1 września 2020 roku do 30 września 2021 roku.

Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® to długoletni projekt, honorujący m.in. wypuszczane na przestrzeni roku nowości. Laureaci konkursu zostają opatrzeni rozpoznawalnym logotypem, otrzymują prawo do nieograniczonego czasowo korzystania z licencji oraz komplet świadczeń, dzięki którym konsumenci mogą rozpoznać produkt na sklepowych półkach i zidentyfikować go jako zwycięzcę. Nagroda niewątpliwie nadaje produktowi wiarygodności, ponieważ decyduje o niej nikt inny jak sami konsumenci.

W tegorocznym badaniu, najwyższe miejsce na podium – złoto, w kategorii Produkty Marki Własnej Sieci Drogeryjnej i Aptecznej ankietowani przyznali linii do pielęgnacji ciała Hebe Cosmetics. Masło do ciała, śmietanka, mleczko i dwa olejki o konsystencji lekkiej pianki zostały stworzone, by przywrócić skórze odpowiedni poziom nawilżenia, gładkości i elastyczności. Szybko wchłaniające się formuły, wzbogacone składnikami odżywczymi, ekstraktami i olejami tworzą warstwę ochronną bez uczucia tłustości oraz pozostawiają przyjemny, delikatny zapach.

– Przyznana nagroda bardzo nas cieszy, szczególnie dlatego, że decydują o niej klienci. Hebe bardzo zależy, żeby wychodzić naprzeciw potrzebom swoich konsumentów, a kiedy to się udaje, nie możemy być szczęśliwsi – powiedział António Farinha, Dyrektor ds. Strategii Asortymentu Hebe.

Znak „Najlepszego Produktu” konsumenci będą mogli odnaleźć nie tylko w mediach i materiałach promocyjnych Hebe, ale także w identyfikacji produktów na sklepowych półkach, w sklepie online i w aplikacji.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ