Partner serwisu
03 lutego 2025

Marka YOLYN wchodzi w kategorię produktów do włosów. Nowa linia YOLYN Wow! od Tenex

Kategoria: Aktualności

Różowe, pomarańczowe, zielone… i start! To energetyzujące kolory opakowań nowej linii kosmetyków do włosów, o którą właśnie poszerzyła się oferta marki YOLYN. To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące kompleksowej troski o włosy. W serii YOLYN Wow! znajdziemy produkty stylizacyjne i pielęgnacyjne do różnych typów fryzur, które ujarzmią niesforne loki czy nadadzą objętości oklapniętym włosom.

Marka YOLYN wchodzi w kategorię produktów do włosów. Nowa linia YOLYN Wow! od Tenex

Rok 2025 to czas, w którym konsumenci szukają produktów łączących pielęgnację z wygodą stylizacji. Polski producent kosmetyków Tenex odpowiada na te potrzeby i wypuszcza kosmetyki do włosów zarówno do codziennego użytku, jak i bardziej wymagających stylizacji. To nowa linia YOLYN Wow!, rozwijana przez markę obecną na rynku od 2022 roku.

- Rynek kosmetyczny jest coraz bardziej wymagający. Z tego względu marka chciała wyjść do klientów z czymś “Wow”! Postawiliśmy na produkty do włosów o naturalnych składach i spektakularnych efektach, które zadbają o każdy typ włosa i pomogą w codziennej stylizacji - mówi Katarzyna Paciorkowska, Marketing Director w Tenex (YOLYN).

Produkty YOLYN Wow! zostały stworzone z myślą o zrównoważonej pielęgnacji. Wszystkie kosmetyki z linii są wegańskie, dzięki czemu idealnie wpisują się w coraz bardziej świadome podejście konsumentów do pielęgnacji włosów. YOLYN Wow! to mix pielęgnacji ze stylizacją, z efektami jak po wyjściu od fryzjera. Produkty można ze sobą łączyć, tworząc ulubione, włosingowe rutyny lub wybrać jedną linię i budować nią wybrany efekt.

“Donut Worry” z efektem Air Lift to linia kosmetyków budująca objętość każdego centymetra włosów. Unosi fryzurę od nasady, dodając jej sprężystości i elastyczności. Hamuje niechciane puszenie i elektryzowanie, bez obciążania. W jej skład wchodzą szampon, odżywka, pianka, spray i puder na objętość.

Z linią “Twist Again” zdefiniujesz loki, odświeżysz stylizację, ułożysz miękkie fale, a nawet zostaniesz mokrą Włoszką. Wszystko w zależności od nastroju. Stawiamy na Plopping efekt - bez puszenia, plątania i rozproszenia. Mgiełka aktywująca skręt czy żel do stylizacji, nieźle zakręcą, nadając fryzurze plastyczności i dbając o odpowiedni poziom nawilżenia włosa.

Produkty “Under Control” pomagają w codziennej stylizacji włosów trudnych do okiełznania. Jeśli jednak lubisz kontrolowaną nonszalancję to wosk lub krem do stylizacji z funkcją termoochronną są dla Ciebie. Kosmetyki nie obciążają włosów i co ważne, nie pozostawiają uczucia lepkości, a zawarte w nich proteiny uodparniają je na czynniki zewnętrzne. Zostań mistrzem chaosu i postaw na efekt artystycznego, kontrolowanego nieładu.

Ale to jeszcze nie wszystko! Już na drugą połowę lutego marka szykuje launch kolejnych produktów.

W linii “Smoothie” znajdą się kosmetyki do wygładzania włosów z hydrolizowaną keratyną, która zapewnia efekt gładkiej tafli bez prostownicy. Wśród nich pojawi się m.in. szampon i odżywka na niepokorne włosy, a także spray z funkcją chroniącą przed wysoką temperaturą czy sztyft wygładzający. Zbudujesz nimi efekt gładkości, wybierając spośród ulubionych formuł, do stosowania na sucho lub mokro, tak jak lubisz.

Dla włosów cienkich marka YOLYN rekomenduje linię “Coco cake”, która zadziała na pogrubienie włosów i ułatwi ich stylizację. Produkty warte uwagi to krem oraz lekki lotion do stylizacji o obłędnym, kokosowym zapachu.

Kosmetyki YOLYN Wow! są bogate w ekstrakty roślinne i składniki aktywne, gwarantujące skuteczność, bez kompromisów. Keratyna, proteiny z owsa, olej z awokado, ekstrakt z pąków lipy, trehaloza, biotyna, betaina to prawdziwa gratka dla wymagających. Marka zadbała również o zapach kosmetyków, aby ich używanie sprawiało jeszcze więcej przyjemności. W dotychczasowej kolekcji dominują zapachy orzeźwiającej limonki, wakacyjnej brzoskwini i arbuza.

Kosmetyki YOLYN Wow! są dostępne stacjonarnie w sieciach Hebe oraz drogeriach internetowych. Wejście do sprzedaży jest połączone z szeroką kampanią w kanałach digitalowych, współpracami z influencerami, działaniami z zakresu social media i performance marketingu.

YOLYN to polska marka, wchodząca w skład spółki Tenex, która od 30-tu lat specjalizuje się w produkcji i dystrybucji kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, przyczyniając się do ich globalnego rozwoju. W portfolio producenta znajdują się także brandy Dermofuture oraz Hegron. Więcej na https://tenex.com.pl/

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ