Partner serwisu
09 marca 2020

Avon: każdy dzień jest Dniem Kobiet!

Kategoria: Z życia branży

Avon nie obchodzi Dnia Kobiet, ponieważ ich losy są istotne dla firmy przez cały rok. W ten przewrotny sposób, marka chce podkreślić, że troszczy się o Panie przez cały rok #365DniKobiet. To właśnie kobieca energia, przedsiębiorczość i determinacja są siłą napędową i motywacją Avon do tego, by zmieniać świat na lepsze. Efekty całorocznych działań przedstawia w Raporcie Avon 2019 #365DniKobiet.
 

Avon: każdy dzień jest Dniem Kobiet!

W opublikowanym raporcie Avon udowadnia, że od samego początku swojej działalności aktywnie angażuje się we wspieranie kobiet. Dla Avon tego rodzaju działania to fundament dalszego rozwoju działalności. Kluczowego także dla serca firmy – fabryki w Garwolinie, która od wielu lat jest przykładem niezwykle zaawansowanego technologicznie zakładu, który w roku 2019 wyprodukował ponad 416 milionów sztuk kosmetyków na rynki z 3 kontynentów. Wysoki rozwój technologiczny fabryki uwzględnia również kwestie ekologiczne.

Operations Polska to największa i najbardziej zaawansowana technologicznie fabryka na świecie. Zatrudnia ponad 1 tys. pracowników i produkuje kosmetyki rozsyłane do ok. 50 krajów. W fabryce działa 37 linii produkcyjnych, na których wytwarzanych jest od 60 do 200 produktów na minutę. W roku 2019 wyprodukowano aż 3 887 422 litrów perfum - to prawie 80 mln butelek.

- Ważne jest dla mnie prowadzenie biznesu z jak najmniejszą szkodą dla środowiska. W naszej fabryce kładziemy na to duży nacisk. W ciągu ostatnich pięciu lat zmniejszyliśmy ilość produkowanych odpadów, zużycie wody spadło o 17 proc., a prądu o 5 proc. Mamy własną oczyszczalnię ścieków, a w dalszej perspektywie planujemy opierać się głównie na energii z zielonych źródeł oraz przetwarzać wszystkie odpady na surowce wtórne i energię alternatywną. Chciałbym dać naszym Klientkom i Konsultantkom pewność, że „made in Poland” oznacza też „z troską o planetę”. - podkreśla Piotr Mikołajski, dyrektor garwolińskiej fabryki.
 

Dbamy o cały świat

W obecnym świecie troska o środowisko to nie chwilowy trend, a postawa, która wymaga pełnego zaangażowania. Avon każdego roku ratuje blisko 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień. Zamówienia pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach.

W 2016 roku wydzielono spółkę Avon Distribution Polska, czyli centrum dystrybucyjne przygotowujące zamówienia dla Konsultantek w Polsce, Niemczech i Czechach. Standardem w ADP jest zapakowanie 1600 paczek na godzinę. 5,3 mln stanowią pakowane rocznie kartony. Paczka jest dostarczona do konsultantki
w ciągu 24h od momentu zamówienia. W 2019 r. wysłano łącznie 185 mln produktów.

- Troskać o środowisko to dla mnie podstawa – nie można mówić o sukcesie, jeśli odbywa się jej kosztem. Dlatego wprowadziliśmy wiele ekologicznych rozwiązań i planujemy kolejne. Wszystkie nasze kartony powstają z materiałów uzyskanych na drodze recyklingu. Zrezygnowaliśmy z papierowych list zamówień, stopniowo wymieniamy faktury papierowe na elektroniczne i zmniejszamy zużycie energii elektrycznej. Chcę, abyśmy byli nie tylko najszybsi w dostawach, ale też najbardziej „zieloni”.– mówi Jan de Groot szef ADPW.

Kampanie Avon tworzone są z myślą o kobietach, także tych pracujących w fabryce Avon w Garwolinie.

Firma dba nie tylko o piękno, ale również zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich kobiet.


Dbamy o siebie nawzajem!
Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc to jedne z największych i najbardziej rozpoznawalnych projektów społecznych w Polsce. Dzięki nim firma umożliwiła już 50 tys. Kobietom w Polsce wykonanie badań USG , a ponad 23 tys. otrzymało pomoc od Stowarzyszenia Na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy W Rodzinie „Niebieska Linia”. Avon od wielu lat wspiera Stowarzyszenie, które jest głównym beneficjentem charytatywnego biegu „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” , który odbywa się z udziałem urzędu miasta i lokalnych instytucji.

Kobiece Historie

Już co 8. kobieta w Polsce była lub jest związana z Avon. Siłą Avon jest czerpanie z doświadczeń wielu niesamowitych dziewczyn, w tym z historii Konsultantek Avon. Najmłodsza z nich ma 16 lat. Dzięki firmie ma okazję testować kosmetyczne nowości, ale też wkraczać powoli w świat przedsiębiorczości. Najstarsza Konsultantka ma 100 lat, jednak wciąż pozostaje niesamowicie aktywna, zarażając innym swoją energią do działania i uczenia się czegoś nowego. Wśród Konsultantek, są też początkujące influencerki, które firma zainspirowała do przekazywania swojej makijażowej wiedzy w mediach społecznościowych.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ