Partner serwisu
01 marca 2018

Mincer Pharma z kampanią „Receptury Piękna”

Kategoria: Z życia branży

1 marca startuje pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa Mincer Pharma. Jej celem jest zbudowanie silnej świadomości marki wśród konsumentek oraz ekspozycja unikatowych receptur produktów czterech linii kosmetycznych, dedykowanym różnym typom skóry.

Mincer Pharma z kampanią „Receptury Piękna”

Kampania „Receptury Piękna” zbudowana jest na bazie serii wrażeniowych winiet prezentujących różne typy kobiet, a tym samym różne typy osobowości i skóry. Każdej z nich towarzyszy odpowiadająca jej potrzebom receptura - nadająca blask skórze i redukująca zaczerwienienia receptura N01205 z serii Anti Redness, odmładzająca, skierowana do wymagającej cery receptura N0606 z serii Vita C Infusion, modelująca kontur receptura N01603 z serii Contour Architect dla kobiet dojrzałych i rozświetlająca, skierowana do aktywnych kobiet receptura N01504 z serii Oxygen Detox.

W Mincer Pharma wierzymy, że tak, jak różne są kobiety, tak różne są potrzeby ich skóry. Tak jak nie ma uniwersalnego lekarstwa na wszystkie dolegliwości, tak nie ma uniwersalnego kosmetyku dla każdego typu skóry. Dlatego opracowaliśmy receptury Mincer Pharma, które odpowiadają na zróżnicowane wymagania. To właśnie potrzeby kobiet oraz osiągnięcia z zakresu medycyny estetycznej były inspiracją do stworzenia prezentowanych w kampanii linii kosmetycznych

komentuje Łukasz Sójka, Dyrektor Marketingu Basel Olten Pharm, właściciela marki Mincer Pharma.

Twarz kampanii

W kampanii wykorzystano także wizerunek eksperta dr Moniki Bujanowskiej, lekarza medycyny estetycznej, która słynie w branży kosmetycznej oraz kosmetologicznej ze stosowania i rekomendowania produktów wyłącznie najwyższej jakości.

Podjęcie współpracy z panią Moniką Bujanowską miało na celu pokazanie, że produkty Mincer Pharma mogą stanowić nieinwazyjną alternatywę dla zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, dającą porównywalne efekty przy ich dłuższym stosowaniu

dodaje Anna Żukowska, Specjalista ds. Marketingu Basel Olten Pharm, właściciela marki Mincer Pharma.

Kampania, która rusza już 1 marca br. potrwa do połowy czerwca. Zaplanowano emisję spotów reklamowych o długości 30. i 15. sekund oraz billboardów sponsorskich w 70. kanałach telewizyjnych w tym m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls, TV Polonia, TLC, HGTV i innych. Działania ATL obejmują również kampanię radiową, prasową i internetową oraz sponsoring telewizyjnych programów tematycznych.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ